Przejdź do głównej zawartości

"miejsce"

♡ 
Tak szybciutko dodaję tego posta bo coraz rzadziej tutaj bywam.
Przy tej sesji miałam niemałe zamieszanie,  ale wszytko zgrało się wprost idealnie! 
Z Weroniką współpracowałam już nie raz i zawsze jestem coraz to bardziej zadowolona z naszych efektów:) Z Olą natomiast pierwszy raz i się nie zawiodłam! Była to jej pierwsza sesja w życiu czego w ogóle nie widać bo radziła sobie wyśmienicie! 

♡ 

model: Aleksandra Paśko​ & Weronika Leska​ Weronika Leska Photomodel​<3
mua: Paulina Pęcak - Żmuda​  Paulina Pęcak Makeup​<3
designer: Magdalena Wilk-Dryło​  Magdalena Wilk- Dryło Designer​<3 
photo: Aneta Bochnak​

Dziękuję dziewczyny za super przygodę i mam nadzieję że do następnego  :D 
♡ 













Komentarze

  1. Cudowna jest ta sesja! Jest klimat i magia! <3
    Ja też dodałam nową u siebie, zapraszam fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta sesja! Jest klimat i magia! <3
    Ja też dodałam nową u siebie, zapraszam fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

♡ Słodka Natalka ♡

Już po świętach :)  A sesje świąteczne wciąż trwają ♡ 




















Ewelina Golon

Taki prezent jaki dostała Ewelina od swojego brata na urodziny, chyba każdy z nas też chciałaby taki dostać (albo przynajmniej część z nas) :-D Super pamiątka na całe życie! :) 
Był to październik, zaczynam nadrabiać zaległości i chciałabym coś jeszcze tu wrzucić zanim zaczniemy kolejny rok. Nie wiem czy uda mi się wszytko Wam pokazać, ale postaram się ^^ 
Dziękuję dziewczyny za super spędzony dzień <3  Oraz za zgodę na publikację,buziaki ;-* ;-*  * * *






























♡ Maja & Dominika ♡

Ale miałyśmy świetną zabawę podczas tej sesji ♡ Dziękuję dziewczyny, było super! :)